Gyakori kérdések

Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?
A rendelés elkészítési határideje: az utalás/fizetés beérkezését követő munkanaptól számított 10 munkanap.

Hogyan tudok fizetni?
Rendelésedet bankszámlára történő előre utalással vagy a bankfiókba bemenve (Kereskedelmi &Hitel bank) személyes befizetéssel tudod kiegyenlíteni.

Utánvéttel tudok fizetni?
Nem.

Hol találom a számlát?

Amikor megkapod a rendelésed visszaigazolását, a számla is elküldésre kerül. Kérlek, vedd figyelembe, hogy ha a rendelésedet munkaidőn kívül küldted vagy hétvégén, akkor annak feldolgozása, a számla kiállítása munkanapokon (H-P) történik! Gmailes fióknál gyakran előfordul, hogy a Promo vagy Spam mappába kerül. Ennek az az oka, hogy általában a Gmail algoritmusa dönti el, hogy az adott e-mail melyik mappába érkezzen. Kérlek, mielőtt emailt küldenél vagy telefonálnál, nézd meg ezt a két mappát is.
A számla a BizXpert számlázó rendszerén került kiállításra.
Feladó: Kovács Tímea
Hosszan nyomjunk rá az e-mailre és húzzuk át az Elsődleges mappában.
A Gmail rákérdez, hogy a jövőben az erről az e-mail címről érkező leveleket az Elsődleges mappába tegye-e. Itt az IGEN-re kell kattintani.

A csomagban is lesz számla?
Nem. Számomra nagyon fontos a környezet védelme, ezért még külön nem nyomtatok számlát, hisz azt elektronikus úton megkapod. Ha azonban te ragaszkodsz a papír alapú számlához, kérlek, jelezd és bele teszem a csomagba.

Csak belföldre vagy külföldre is rendelhetek?
A webáruházban a szállítási díjak belföldi kézbesítésre vannak megadva. Magyarország legapróbb településéről is leadhatod rendelésedet, a futár elviszi neked a csomagot.  Abban az esetben, ha külföldre szeretnéd a küldeményt, annak sincs semmi akadálya, kérlek, ebben az esetben küldj emailt, egyeztessünk, hogy mely országba szeretnéd kérni a kiszállítást.

Kapok értesítést, ha elkészült a rendelésem?
Igen, egy emailt fogok küldeni neked, mely azt tartalmazza, hogy a megrendelésedet a futárnak átadtam,  kiszállítás alatt van. Valamint a futárszolgálattól is kapsz emailt, hogy csomagod fog érkezni. A futárszolgálat pontosan megadja, hogy mely napon és milyen időintervallumban fogja kiszállítani a csomagot.

Hogyan kapom meg a rendelésemet?
A csomagot a GLS futárszolgálat kézbesíti részedre, arra a címre, melyet a rendelés során megadtál. A rendelés során lehetőség van arra, hogy a lakcímedtől eltérő szállítási címet adjál meg. (pl. munkahely).  Célszerű olyan szállítási címet megadnod, ahol át tudod napközbe venni a csomagot.

Nem vagyok otthon a kiszállítás idejében, mit tegyek?
A futárszolgálattól kapni fogsz egy emailt, amelyben szerepel, hogy küldeményt adtam fel a részedre, mely a megadott napon és időintervallumban kiszállításra kerül.  Ebben az emailben szerepel egy link, melyre kattintva módosíthatod a  kiszállítási napot , szállítási címet is.

Mit tegyek, ha sérült a csomag?
A küldemény átvételekor a  futár jelenlétében ellenőrizd annak sértetlenségét. Ha a küldemény sérült és nincs hozzá mellékelve a sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, a GLS Futárszolgálathoz fordulj reklamációddal. A szállítás, továbbítás útján történő károkért nem vállalok felelősséget.

Hogyan lehet tisztítani a termékeket?
A termékek 40 fokon, mosógépben moshatóak. Ne vasald, szárítógépbe ne szárítsd.

Küldhetek fotót az elkészült termékekről?
Nagy örömmel és köszönettel fogadnám, ha emailben a részemre küldenél használat közbeni fotót.